Summa sidvisningar

onsdag 9 januari 2013

Vad hände?

Varit så stolt och nöjd över att Isolde sover i sin egen säng hela natten....Den första av mina barn som gjort det. Sen började hon komma tassande vid 03.00 på natten...helt okej. MEN nu...vad hände!?!?! Hon somnar till och med i vår säng och tanken varje kväll är att jag ska bära över henne. Men när vi väl går och lägger oss sover hon såååå skönt så jag har inte hjärta att röra henne.
Kanske i kväll att jag ska ta tag i det!

Nu har jag ätiti mitt mellanmål. Smoothie med kesella,jordgubbar och liiiite banan + vatten! Funkar.....
Frukosten bestod av havregrynsgröt....det är  "stadigt" för mig!

Träningen för dagen vet jag inte när den blir.
Johan ska jobba i natt och sover nu!

Jag ska ge mig ut i det gråa vädret för en promenad!

Har jobbat lite med Me&i nu och fått lite ordning.
Ska i kväll boka lite fler träffar tänkte jag.

Prover på Isidor på förmiddagen här.
Stackars lille plutt som sitter där och skrattar och vet inget om....sen bara dom håller fast honom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar