Summa sidvisningar

söndag 6 januari 2013

Välkomna Rutiner!

Å, nu börjar vår vardag!
Skolan börjar och på Tisdag börjar Isolde på dagis igen.
Tror hon längtar nu efter sina kompisar och lek.
Jag längtar efter RUTINERNA!!!!!!!

Isidor och jag ska fortsätta vårt hemmaliv här till augusti eller till och med längre kanske. Beroende på Isidors status och provsvar!
Vi ska njuta av våren nu....av varann och av roliga aktiviteter. Så  går tanken!

Hoppas han får vara frisk och kry nu ett tag så han orkar hämta upp lite vikt!

Han har några veckor framför sig med prover varje vecka...vår lille PRINS!!!

Jag längtar efter lite sol nu. Efter lite torra vägar och börja springa till våren. Tycker denna vinter varit lite "seg" . Lite trist!

Bara det att besöka en lekpark en eftermiddag längtar jag till.

I morgon kommer ANKI hit på eftermiddagen. Mysigt!

Måste väl fixa lite fika kanske.
Isolde och jag bakade idag, utsatte mig för "smetfrstelser".....MUFFINS är enkelt och Isolde kan hjälpa till.
Annars ekar det TOMT på godsaker i detta hem nu.

MEN vi har klarat oss ändå!




1 kommentar:

  1. Vad är det för prover som görs på lille isidor? Hoppas han håller sug frisk nu!!

    SvaraRadera