Summa sidvisningar

torsdag 10 januari 2013

Viktkoll och mätning!!!

Nu somnade nog Isidor.
Jag ska snart hämta Isolde. Men några aktiviteter ute blir det inte idag. Jag va ute på en 30 min promenad i morse och det va så kallt att jag bara längta hem.
Vi har varit på Babysång nu, och hoppas på att Isidor står imot lite bacilusker nu. För där frodas dom!
Alltid kul att träffas där. Många i samma ålder. I alla fall på barnen...jag är den gamla "gumman" i gänget!

Träning för mig i kväll. Blir endast "mitt" vanliga torsdagspass idag.
10 dagar har jag nu gjort och har 20 kvar...fast så tror jag är dumt att tänka....För ett "slut" betyder ju början på nåt annat. I mitt fall kommer det betyda några fler kalorier på helgen och sen på veckorna detta igen.
Idag har jag vägt och mätt mig...håller det för mig själv men kan säga att det är bra resultat så här långt! :o)
Det börjar också kännas i kroppen....vätskan har nu släppt....det börjar hända saker.....
DET är en obeskrivlig känsla!
Sockersuget NOLL...
Hunger känner jag vissa dagar!

Nu ska jag börja lägga till lite extra promenader.....



För mig funkar hemmaträning. Jag gillar det! Känner mig mindre stressad.....och här finns allt jag behöver!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar