Summa sidvisningar

torsdag 31 januari 2013

RESULTAT!!!

Efter 30 dagar!

Vikt: -8,5 kg
Midja. -11cm
Lår. -9cm...(galet)
Vilopuls start . 53 slag
Vilopuls Nu. 46 slag

En härlig resa och jag är grymt nöjd. Nästan alla mina kilon som jag ville bli av med är borta (gravvekilo).
Tar nu några till under februari.

Detta är det modigaste jag gjort tror jag. Tvekat och ändrat mig....bor man i en liten stad som just denna stad så vet nog alla vad jag menar! Men så här ÄR det....det VAR den bistra sanningen. JAG kan i alla fall "skylla" på 5 graviditeter. Inte alla som kan det!!!!!
Så här är jag ...utan filter eller bildfix..... bara JAG!!!!
En ganska stolt JAG!!!!!

5 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat Sofia!!/ Sanja

    SvaraRadera
  2. Otroligt!! Är så kul att följa dig! Tack för att du delar med dig av resultatet! Blir ju spännande att följa din blogg då!
    kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej idag!
    Grymt jobbat-:))

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jätte bra jobbat, du ska vara riktigt stolt :)
    Kan man få se bild på gardinerna?
    Vilka gulligt fina kläder du ska sälja :)

    Linda

    SvaraRadera
  5. Shit!!!! Grymt bra gjort.... här ju sett på dej att du gått ner/ byggt muskler men att de är så mycket!! Wow är grymt imponerad!!! Åh va detta peppar mej....
    Kram Linda

    SvaraRadera