Summa sidvisningar

fredag 25 januari 2013

Bästa av dagar!!!

Fredags känslan infnner sig hos oss.
Gillar Fredagar!!!!
Vi har piggnat till och jag verkar klarat mig,tack gode gud för det!!!!
Johan är inte riktigt återställd än men....

Isolde och Johan kollar filmer på mobilen. Vad dom växt dessa små...på 1 år!!!

Isolde följde med mig till gymmet på morgonen. Roligt att träffa Sanja....Vi kämpar bra!! 5 dagar kvar på "Fighten"!!!!

Min pappa kom med SEMLOR på förmiddagen. Alltså...det är så GOTT!
Isolde och Johan hade mysig fredagsfika i alla fall.

Tittar ut och funderar över en promenad. Alla ser mjölkfärgade ut här!!!

Vi ska bara slöa klart först!!!

Mina andra grabbar har oxå blivit smittade av denna magsjuka och en av dom ligger hos pappan nu...sjuk!
Fyyyy....

Tvätthögen i källarne ska nu tas om hand!!!!
SEMLESTUND!






2 kommentarer: