Summa sidvisningar

torsdag 17 januari 2013

Det blev lite rörigt....

Jag är i dagsläget helt "febernojjig"!
Stackars Isidor, han är en väl-tempad kille!
Upptäckte att han hade feber vid lunch.....
Det va bara att ringa Johan och "vela" fram och tillbaka....ringa barnmedicin och rådfråga...telefontid så klart kl 14. 1177 ville vi skulle åka direkt. Jag hade ingen bil och kollade bussar...Isolde på dagis....Min gud så omständigt allt blir utan bil!
Johan kom i alla fall hem så vi fick åka med Isidor.
Inga "fynd" gjordes och vi fick åka hem med en feberfri gosse...knepigt detta med feber!!!!
Nu är jag rädd att vi fått med oss mer bacillusker hem än vad vi hade när vi kom dit!

Till saken hör oxå att jag kör pass kl 17.30.
Men efter x antal sms så kunde jag meddela att jag hann hem.
Avskyr när jag blir till besvär....usch vilken tärande känsla!
Men när man har småbarn så händer det oväntade ibland!
Men det slutade väl och jag kunde köra mina pass.
Så mysiga människor  jag träffar...vilken Lycka att få ta del av alla dessa tränande människor!
Jag gillar dom alla!!!

Här hemma kröp Johan på golvet...i släptåg en gapskrattande Isolde och en galen Isidor som får upp sån fart att han nästan snubblar på sina egna armar.

Nu sover dom och i min säng finns nu också en kvittrande fågel...DEN hoppas jag att INGEN av oss lägger oss på i natt. Den skulle ligga på kudden bredvid Isolde. Som ni förstår så har hon inte kommit in i sin säng än...kanske i kväll då..





Tunntarmen vägde idag 8,4. Vi blev så glada så jag skulle kunna köpt en tårta för  att fira...en fick nöja mig med keso!!!!

En bondgård som gå hjälp funkar oxå......

.

1 kommentar:

  1. tack för ett bra pass i torsdags, kul att du hann hem...hade verkligen sett fram emot detta!! å de va som väntat bra...mer sånna får de bli!! hoppas nu isidor kryar på sej.
    kram

    SvaraRadera