Summa sidvisningar

torsdag 3 januari 2013

Ett sånt "fjuttigt" bekymmer....

Men just i detta NU blev det stort då jag tänker bestämma mig.
Jag ska beställa nya gardiner till köket. Färgglatt va det sagt...men det verkar det INTE bli. Svart/vitt och randigt det är jag det...eller prickar!

Men sen vill man kolla runt lite mer här och där.
Vet ni nån bra sida för tyger????

Jag hittade inte nån riktigt bra sida.

Nu ska jag kolla resor...japp, det ska jag.
Jag och Sofia satt och prata om det idag...är sugen på en resa över Midsommar.
Ska övertyga min man också.
Inser ju ganska snabbt att soffan rök där. Men det kan det vara värt känner jag.


Blir väl inte mer fäg än så här....Men ska nog vänta med att beställa. Jag är lite 90 tal och gillar Mariemekko tyger men Johan han verkar vara allergisk mot detta klassiska mönster att han hyperventilerar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar