Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

En gräsligt Grå Måndag!

Sitter med Me&i förberedelser och har ingen ANING om hur vårens kollektion ser ut. Spännande!!!
Bokat in mina första träffar men vill ha MER!!! Vore glad om ni hjälpte igång mig lite nu!!!!!!
Nu har jag en mail där jag nås. sofia.lenneer@meandi.se
Så vill DU ha en träff så maila så hittar vi ett datum
Det jag vet är att det blir mycket GRODOR i vår!!!!

Så grått väder.
Vi gav oss ut på förmiddagen ändå för att handla.
Känns som jag inte vaknat än. Mycket kaffe men ändå helt slö.

Blev ingen träning för mig på morgonen.
I kväll är jag själv då Johan jobbar så jag kommer köra när dom små somnat.
NUUUUU vill det till att hålla motivation uppe.
En utmaning för mig eftersom jag kl 19.15 går in i nån form av "svacka" och blir sittandes som förlamad i soffan. Inte kapabel till nåt mer än att glo på TV.
Nu bryter vi det i kväll!!!!

Nu blir det mat hos oss!
Så här är det hela dagarna nu....


Lägg till bildtext




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar