Summa sidvisningar

tisdag 8 januari 2013

Trötta barn....

Har jag inte på morgonen. Men en trött mor har mina barn! Idag vakande vi 05.40. I tidigaste laget känner jag. Kl 06.00 frågade Isolde om vi skulle gå till dagis NU...sen fortsatte hon var tionde minut med samma fråga och fick samma svar....-Inte än!!!!
Skönt att dom VILL till dagis!

Jag ska snart köra ett spinningpass på gymmet.
Innan dess kör jag mitt träningsprogram.

Sen är träningen klar för denna dag!!!

Just nu roar Johan Isidor....han skrattar så han nästan bryter ihop här. Isidor alltså, fast Johan verkar också tycka det är otroligt roligt!!!!

"Babblarna" på stora Tv:n ger mig en stund till röj och lugn. Japp, det är smidigt med Tv ibland...kan jag mycket väl erkänna!

Idag är jag så trött att jag skulle med lätthet kunna lägga mig med täcke och kudde i soffan resten av förmiddagen!
Möjligen i 10 minuter sen skulle jag bli så rastlös....
09.23 "BABBLARNA"....inte lika hemska som Teletubbies med spelar i ungefär samma liga!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar