Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Idag är en sliten dag....

Huamej så ont jag har i min kropp. Orkade knappast öppna ögonen i morse. Hela jag är ett "värk". Tror det är en blandning av träningsvärk,ledvärk och  allmänt sliten i kroppen.
Ont i knät.....ont i handleder ont i höften.
Ja, ni hör.....

Tänkte vila upp mig lite under dagen och hoppas kvickna till i kroppen på några timmar :o) så får träningen bli under kvällen.

Isolde och jag gick ut en sväng på förmiddagen, satte henne i vagnen....gränsfall stor men.

Så skönt med lite luft.

Långpromenad får det bli i morgon när Isolde är på Kyrkans Barntimmar.

Jag har slingat mitt hår och blev riktigt nöjd. Lite lagom blandning av mörkt och blont.

Inser att jag går mot det blonda igen. Får inte till nån färg jag trivs med i det mörka...blir lixom "platt fall". Blir så tråktig färg på mig!
Trist!!!!
Men nu har jag nog hittat en nyans som jag trivs med!

Vi sitter nu i soffan med Isolde mellan oss. Hon tycker livet består av mycket väntan! Vi ska snart äta lunch hos mormor.

Isidor sover lite, han har ingen feber idag.
Han har haft feber nån gång under dagen sen nyår.....

På tisdag är det prover igen.
Så dåliga som dom är nu vill vi inte ha igen.
Vi vill kunna ta med oss honom och inte hela tiden en som får va hemma med honom.
Jobbigt och tråkigt!

En hungerdag blir detta.
Idag är jag sugen på Isoldes lördagsgodis i skålen här...hallongrottor...bullar....mackor....ja, allt du kan tänka dig!
Känner mig nästan lite "låg".....

Men det går snart över.....

Finaste Isidor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar