Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

En mjuk och go mamma!

Precis lagt Isolde. När jag l¨åg bredvid henne sa hon -Mamma, du är så varm och gosig.....och väldigt MJUK! "Harkel"..."host".....TACK min skatt!!!!

Fitnessfihten skulle göra mig lite "hårdare"....kan jag misslyckats??? :o)))))
Johan skrattade gott när jag kom ner....

På förmiddagen blev det en promenad med vagn och snowracer. Johan behövde lite luft efter X antal dagar i  magsjuks-sviter.
Isolde åkte väl 3 gånger i backen sen va det nog. Jag är van vid grabbar som ÄLSKAT allt som har med snö och fart att göra. Här är det annat!!!!!

Lite fika blev det allt i alla fall.

Sen har vi inte gjort så mycket mer....kollat Konståkning och haft en ganska skön eftermiddag.

Min träning va gjord när Johan kom ner vid 8.00 i morse.
Hade två barn med vid min sida men det gick.

Nu i kväll beställdes det pizza här. Johan va ganska fattig på energi. Jag själv åt skinka,keso och potatis. DET va liiiite tufft. Nu är det inte många dagar kvar och jag ska köra stenhårt nu sista dagarna!!!!

Hoppas DIn helg varit bra!!!





Johan ger sig DEN på att Isidor SKA gå till 1 årsdagen och ligger i hårdträning med honom!!!!


NU är vi lediga i en vecka. Johan är föräldraledig denna vecka. LYX!!!!

Jag ska till hudmottagningen i morgon och kolla mina leverfläckar...På tisdag har vi planerat en tur till hans föräldrar i Borås,jag har gymmöte på kvällen...på torsdag ska jag visa ME&i på Babysången...lite smått och gott är inplanerat!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar