Summa sidvisningar

onsdag 9 januari 2013

Oljans för och nackdelar!

Hunnit med en hel del idag. Om det nu är viktigt som föräldraledig! En rask regnig promenad gjorde mig gott och sonen sov. Ska nog försöka få in detta på morgonen när jag lämnat Isolde.

Provtagning för Isidor. Gör ont i hela mig när man krampaktigt får hålla denna lilla starka kropp.
Nu väntar vi på svar i morgon. Känner mig orolig, känns läskigt att vänta!
Vår lille prins...dom måste vara BRA!

Efter lunch va det träningsdax. Idag fick jag sällskap av gulliga Annika som också kör denna månad. Jag är en stressad småbarnsmamma och TEMPO är mitt ledord. Jag håller alltid ett rasande tempo och idag åkte stackars Annika med på det....Men det gick bra!
Kul att köra med nån ibland!

En snabb eftermiddag som blev kväll och duschdax för Isolde. Hon står själv i duschen och jag börjar baka...hon ropar att hon använt Bäbisshampo...MYCKET....Bra ropar jag!
En doft av nybadad bäbis blandas med Kärleksmumsen från  ugnen. EN HEL FLASKA babyolja i en halvmeter hår!!!! Det va olja på golv,väggar och hela ungen glänste. Så klart en vurpa i detta!
Isidor va galen i sin gåstol och får iväg en ljuslykta.
Jag andas.....min pedagogiska sida försvinner . Den är väck!!!

Isolde tittar på mig med de vackraste ögon som finns - Mamma, är du lite trött idag???
Ååååå min lilla skatt.....mitt tålamod testas lite ibland bara...ingen fara Älskling!

MEN oljans fördelar var att det gick grymt lätt att kamma ur smörgås,russin och lite drick youhurt.

Nu sover dom små och jag kan inte begripa att jag varit irriterad på dom idag!

Gissa vad som ligger i vår säng....Jo, då det oljiga barnet!!!!
Här är hon...BUSAN!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar