Summa sidvisningar

lördag 5 januari 2013

Frestelser och barnfri kväll!

En rolig dag hos syrran. God mat.....jag blev utsatt för frestelser för  första gången. Men det gick galant och man kan alltid göra "val". Ris begränsas och kyckligen utan sås går perfekt, och så mängder med sallad. Förstår mycket väl att folk fått grymma resultat i denna "Kick Start". Stor skam vore det annars för matschemat är tufft. Nu är väl dom första dagarna jobbigaste, dom har vi i backspegeln nu!!!!

Det krävs en del uppoffringar, så är det bara! Men samtidigt så får man så snabba resultat vilket gör att motivationen kommer snabbt också.
Jag ser det inte bara som 30 dagar utan tänkte köra vidare sen på veckorna och ta ut svängarna lite på helgen. Funkat förut i många år så det fortsätter jag med.

Jag vägde mig idag (dag nr 5) och blir ju ganska lycklig om det fortsätter så här....man ska inte väga sig än det vet jag men idag va jag tvungen!

Nog om det!!

Nu har vi ätit och lagt små-knattarna. Vi ska ta oss "vuxentid"...det betyder film för oss!

Jag har problem att ladda upp bilder. Vet inte vart det ligger detta problem! Så tråkigt....
Får bjuda er på lite motivation i väntan på andra bilder!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar