Summa sidvisningar

onsdag 16 januari 2013

DAG 16!

Sitter och äter min matlåda. Kyckling/pasta keso och grönsaker. Allt är vägt och i sin rätta mängd.
Träningspasset avklarat!
Känns att jag nu kört 16 dagar på raken + lite extra. Ont lite här och där. Jag tror jag kanske kör med lite för tunga vikter för att träna i 30 dagar.
Men det är toppen detta och jag rekomenderar det om man vill KOMMA IGÅNG!!!
Isidor,jag och min mamma har gjort stan...det betyder LINDEX,torget och Julius här i vår stad. Halva REA priset, det gillar jag...en vinröd påse med hem...125 kr va slutsumman. Tänk vad jag TJÄNAT pengar nu. Så resonerar jag!!!

Lilleman somnade på vägen hem så jag passade på att riva av mitt pass.

Vi tog en 30 minuters promenad innan vi gick till stan så vardagsmotion ska inte underskattas!
Även det en form av träning...i alla fall en aktivitet att räkna med i vardagen. Man kan jag höja upp tempot lite om man vill!

Snart hämta Isolde!!!
Snön kom tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar