Summa sidvisningar

måndag 21 januari 2013

Måndag..IGEN!

Tycker inte det är annat än måndag och fredag!

Betyder att det nu är ynka 9 dagar kvar av "fighten".
Nu ska jag fortsätta en månad till men denna omgång är över och jag ska februari månad sköta mig själv.

Vägde mig idag...nån sa att vikten brukar stanna av efter 14 dagar. Det va ganska "skit-fel".....Det verkar som det är NU det börjar hända saker.....

Nöjd så här långt....

Isolde och jag tog en tur med lappar på morgonen. Me&i lappar ska nu upp lite här och var i vår stad.
Träffade på snygga Sanja på gymmet som oxå kämpar med "fighten". Hon hade med sig 2 barn och tränade.....bevis på att det faktsikt funkar !!!!  Men man kan inte alltid välja den smidiga vägen kanske...för det är det inte med barn med under träning.
Men är man effektiv och har med sig "underhållning" så brukar det gå.

Härligt att se!!!!

Medans pappa Johan fick ha Isidor här hemma i sin isolerade värld gick Isolde och jag till Kyrkans Hus och lekte lite. Isolde överlycklig att Linnea va där.

Nu är det Kyrkans Barntimmar för henne och Johan skickade jag med de låååånga handlingslappen.
Nu ekar det i vår kyl igen!!!

Jag ska nu försöka hitta motivation till träning...hemma eller gymmet....vet i tusan!!!!

Känner mig inte taggad riktigt.....men ibland är det bara att "göra´t". Idag är en sån dag.

Skulle behöva komma ut med Isidor en stund...stackars lille gubben.

Än så länge feberfri, det gillar VI!!!!!

Ha en bra dag!

I morgon ska jag åka iväg för att hitta lite nya träningskläder. Går med mina Cubus brallor sen -09 än...dax att snygga till sig lite!!!!!

Casall 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar