Summa sidvisningar

fredag 18 januari 2013

I väntan på träning...

Och i väntan på sömn. Isidor är GRYMT svårsövd på eftermiddagen. Man kan tro att han kanske inte behöver sova...men JO en liten stund. Med det kräver tålamod. I bland får vi gå ut med honom i vagnen. Men hoppades slippa det idag!

Mitt träningsprogram körde jag på morgonen. Känns lite i kroppen av dessa nu 17 dagarns träning, men inte så mycket som jag trodde det skulle göra.
Sen va det   dax för Isolde och mig att klippa oss. Välbehövligt!
Jag blev så nöjd!
Precis så som jag vill ha det när jag "toppar" det.
Idag tänkte jag först att dra av det till axlarna...men hejdade mig.
Tog en bra bit. ALLT som va slitet. Nu känns det så skönt!!!
Isoldes åkte av en bit oxå. Det va ner till rumpan när man kammade ut det och det blir svårhanterat. Jättefint med långa hår...OM det är välvårdat!
Hon har lång lugg och det får hon behålla. Hon är helt inställd på att man får sätta upp den då. Att ha den hängandes i ögonen kan inte va kul....och jag själv blir tokig med ett huvud på sne för att parera bort luggen!


Isidor dras med lite små feber. Skit oxå!!!!
Undra vad som händer i hans späda kropp egentligen.

Johan har tränat nu och bara hämtat upp Isolde för en stund i badhuset med Eric och Alice!
Vi morsor ska träna snart.
Idag blir det spinning....30 minuter!!!!

Ser fram mot kvällen...slapp kväll i Tv soffan!!!
Bästa av kvällar enligt mig....
Isolde är fotograf!

Nu ska det dras lite slingor i håret oxå...sen är jag nog nöjd för ett tag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar