Summa sidvisningar

onsdag 23 januari 2013

Kläder i mängder!!!

Idag kom paketet jag väntat såååå på.
Provkollektionen från me&i. Det va JULAFTON här och Isolde provade och provade och trodde allt va till henne. Sååååå mycket kläder trodde jag inte det va!!!!
Jag vill ha ALLT...nästan! Lika mycket fint till killar som tjejer tycker jag. Mycket färg...grodor mm. Helt i min stil då jag gillar FÄRGER på barn!!
Johan tittade mest på mig när jag utbrast..-Ååååå kolla DEN till Isolde....eller den....Ååååååååå
Han pratade om fälgar...DET behövde vi....

Ska väl se till att få hem var sin uppsättning till dom små...till mig fanns det också en hel del.....fina tunikor,klänningar och tröjor.

Isidor och jag åkte till Skövde...så skönt att komma ut lite. Hittade lite till mig ,blev två träninglinnen och lite till Isidor.

Isolde va med mormor efter dagis och vi har varit på gympan nu...tror jag blir lika trött som barnen.

Nu väntar jag på "Mia på Grötön"...mitt nya favoritprogram. Älskar Mia, hon är så härligt!!!!

Johan är och tränar och jag ska gå igenom intranät...borde fixa ny musik till i morgon xå....Kanske jag hinner båda!!!

Poliströja från Lindex 79Kr
Randig tröja H&M 49 kr

Något dyrare...från oiii som kom idag!!!!

Till min man, han blev förvånad!!!

"Spännarlinne"

Jeans 99 kr H & M




1 kommentar:

  1. Väntar med spänning till 3 februari då jag får se kläderna :)
    Kram Eva

    SvaraRadera