Summa sidvisningar

onsdag 16 januari 2013

Ledig kväll!

Ingen av oss tränar i kväll eller har nåt annat för oss än en Tv kväll.
Barn sover och massa bra på Tv.
Hungrig som en varg är jag....Tror jag "rört" mig för mycket för mina 1500kcl idag...haha.

Idag har jag släpat runt på vagn + "bob"....i grus...och en dotter som trycker ner bromsen hela tiden. Det va svettigt !!!!
Vi tog en tur till mormor i eftermiddag . Blev kvar en bra stund och Isolde rensade ut hennes frys på Julkakor.

Två barn i badkaret och invänta pappan. Finns det nåt mysigare än nybadade barn i pyjamas.??? Kommer inte på något alls...kanske sovande barn i pyjamas då.

En "avstämning" vid köksbordet när Johan kom hem. Önskar alla våra kvällar va såna här. Att man kan "samlas" alla en stund. Tyvärr lever vi inte så då Johan jobbar kvällar vissa veckor,nätter i bland mm. Jag kör pass en kväll i veckan och så tränar vi båda vissa kvällar. Trots att jag är "hemma" så är det svårt att få ihop allt ibland ändå.....Just detta med en stund samling tycker jag är viktigt för oss!
Vi har nu "Skypat" med Johans syrra Jenny och hennes grabbar i kväll. Det är ju en kul grej när man inte kan ses så ofta!!!!

"Du har plats 97 i kön....Vi sitter i telefonkö till Försäkringskassan.

Käre tid va dom måste ha mycket att göra!!!!!!

I morgon är det provtagning igen för Isidor....i 6 v ska han ta dessa prover. Lille plutten!!!!
REA fynd...ORANGE  är en färg jag kanske inte brukar ha...men kul med lite annat än svart! Troligen nåt jag kommer ha på mig...1....eller 2 gånger! Men REA!!!!!

Fika på stan!!!

HOS MORMOR

Storasyster tvättar och fejar med den stackars lillebror så han va alldleles rödögd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar