Summa sidvisningar

tisdag 15 januari 2013

En stilla stund på ICA!

Idag blev det en ganska seg dag.
Eftermiddagen ville aldrig ta slut.
Tänkte ta en sväng med dom små efter dagis. I släptåg tog jag med mig snowracern till Isolde. Men insåg snabbt att det skulle bli en tuff promenad då jag knappast tog mig ut till vägen.
Sååååå mycket snö!
Fick bara bli turen hem med släptåget och jag va genomsvett och vi såg ut som snögubbar.
Blött överallt och vagnen full av snö.

Isidor va inte pigg på att sova och Isolde trött...vi bakade hallongrottor och gjorde äpplekräm. Hon är inte mycket för att äta varken mellis eller kvällsmat. Tänkte om hon är med och gör själv kanske det blir mer intressant. Och så blev det!
Dom åt äpplekräm här båda två och kom på att jag hade socker i och Isidor blev som en duracellkanin...måste varit sockret!
En mysig fikastund med sonen och en kompis. Dom hade cyklat hit och det kan inte varit lätt:)

Vi la barn här redan kl 19.00.
Jag tog mig "egentid" på ICA idag...luktade på parfymer,sniffade sjöljmedel, valde grönskaker med extrem omsorg....kollade lite ljuslyktor...tittade efter nån jag kände....Som tur va glömde jag havregryn och fick OCKSÅ åka till KONSUM...haha. Där gjorde jag samma sak.

ICA/KONSUM dagens ÄVENTYR!!!!!'
Här görs det ÄPPLEKRÄM!

Mindre och mindre saker på bänkarna hos oss!

2 kommentarer:

  1. Ha ha älskar att läsa om din handlingsteknik jag utövar min egentid på samma sätt :) Får planera in en samtida handling så har vi nån att prata med ;) Alexander frågade efter Isolde o kyrkans hus hoppas vi ses snart! /Hannah

    SvaraRadera
  2. Hi hi här är en till som numera uppskattar att åka å handla. Man får vara helt själv å titta och bestämma själv vad man vill göra och samtidigt se lite vuxna människor :))
    / Eva

    SvaraRadera