Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

En bra söndag!

Sådär ja....hemmet är städat efter helgen. Små kladdiga kryphänder är nu borta från golv...Isoldes lördagsgodis-kladd är borta från soffbord...vad som döljer sig  "i" soffan vet jag inte.

En doft av Ajax citron sprider sig och jag ÄLSKAR det!!!!

Vi fick lunch hos min mamma idag,även min storasyster med familj va där. Mysigt att träffas alla!
Isolde & Vera leker och Vera är Isoldes idol.

Hem och byta till träningskläder.
Intervaller på löpbandet är suveränt.
Idag sprang jag på 13 (20/10) intervaller. Det är farligt fort för mig och jag är livrädd att benen ska vika sig och jag fara rakt in i väggen!

Johan stod redo för sitt pass...ja, så håller vi på! Det funkar bra för oss.

Jag la båda barnen och vi har nu soff-tid.
Vi ska köpa oss kompressions kläder och letar ...och letar!


Verkar vara grymt bra enligt alla!!!!

Tittat på mitt gardintyg idag ..men ska fjäska med min svärmor för bästa resultat!
Jag är inte så bra på att sy. Jag kan så mycket annat...men inte sy!!!


Isidor har haft lite feber i kväll...igen. Men lägger sig snällt på endast 38 grader.....det betyder att han får vara hemma...38,2 då får han inte va hemma!
Han är duktig och lägger sig på gränsen!

Vårfärger på gardinerna!

Min prickiga period håller i sig.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar