Summa sidvisningar

onsdag 30 januari 2013

Ordnar och Donar!

Kläder i mängder,papper som ska med,pennor.....orderblad ska häftas, läsa på..läsa på. Tror allt är i sin ordning nu.
I morgon visas kläderna på Babysången!

Idag blev det mysbrallor och t-shirt hela dan. Städat och fixat och dom nya gardinerna kom upp i kväll. In med ljus!!!!!!
Ganska skitigt och trist nu.

Johan va med min pappa i Skövde på förmiddagen och vi åkte sen dit på middag . Mysigt mitt-i-veckan-lyx!

Mormor kom sen och hämtade Isolde för att gå på gympan.
Jag drog till gymmet...igen för att avverka lite cardioträning då den inte blev av på morgonen.
Nu har jag gjort allt som står i min makt för denna utmaning....har inte kunnat göra NÅGOT mer. En skön känsla Nu.
Fira med något i matväg i morgon ska jag inte. Jag ska äta samma mat och synda på lördag!

Nu är det Mia på Grötön bland alla papper och Pussgrodor!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar