Summa sidvisningar

fredag 4 januari 2013

Utflykt och väntar på muskler!

Vi sitter bänkade i samma soffa Johan;Isolde och jag. Vi väntar på Gladiatorerna. Tycker det är så bra!!!!
Idag körde jag mitt träningspass på morgonen här hemma. Jag har en spinningcykel och hantlar så det går bra.

Sen va det dax för ett besök på Ikea. Vi ska försöka bringa ordning nere i vår källare där ALLT är i en röra. Jag vet inte hur vi bär oss åt riktigt! Vi har alltid som mål när vi gjort i ordning att det SKA vara så  ...men vi misslyckas. Så nu har vi köpt hyllor till källaren och jag fantiserar om en sån där ordning där varje låda är uppmärkt. Vi får se!!!
Även rummet här nere som vi har som lek/träningsrum har vi fått ordning på.  Hyllplan och lådor med leksaker. Vi ska fortsätta senare i kväll där!!!

I kväll blev det ett xtra pass spinning oxå. Köra två pass på en dag på detta lilla matintag är inte riktigt optimalt!!! Nu har jag fått öka på proteinet lite i kväll.

Annars går det bra!
Det är roligt....

Kan inte ladda upp några bilder.....vet inte vad det är. Får återkomma....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar