Summa sidvisningar

fredag 18 januari 2013

Helt GALET!!!

17 dagar och dax för lite utvärdering så här i halvtid....

Jag är så sjukt nöjd och så sjukt överraskad så ord finns knappast.
Om jag ska var ärlig så trodde jag nog inte RIKTIGT på denna grej från start. Dels tyckte jag träningsprogrammet va lite "mesigt", det tar jag nu tilbaka kan jag lova.
Maten va för lite tyckte jag...idag känns det helt lagom!

Jag har provat mycket och till och med gått på tävlingsdiet under 22 veckor med en planerad ätardag per vecka. Bra för psyket men ändå inte....jag tror det är en svår balansgång med ätardagar. Nån form av hestätning som säkert inte gynnar oss så värst mycket!

Detta är nåt annat det känner jag!
Kroppen är helt med på noterna, den fattar grejen och gör så som jag önskar.
Jag ÄR pigg....jag har energin hela dagen. Inga dippar hit och dit och sockersuget är väck....helt borta!

Mina matlådor är till och med roliga att göra...blir nån form av "kontroll på läget" grej för mig.
Har jag kontroll på min mat och träning triggar det mig till kontroll på så mycket annat också. det blir lixom ordning och reda.

Det är bara att inse TJEJER ...vi MÅSTE äta om vi ska uppnå våra mål. Som i många många fall är önskningar om en slankare kropp men också starkare kropp. Men oxå inse att det handlar om ganska intensiv träning...kanske många gånger ut ur bekvämligheten!


Att köra "lite si sådär" med mat/träning inser jag nu vid snart 38 års ålder att det är slöseri med både tid och kraft.
Kör hela "racet" under 30 dagar ...och se!
Tycker ändå jag har ganska bra kunskap och koll vad gäler mat/träning men inser också vad mycket jag inte KAN!


Jag har inte fuskat,unnat mig,hoppat över eller "misskött" mig någonstans !
Resultatet...det får ni se om 13 dagar!
World of shape
Hittar du här!

Återigen glad att veta att jag inte har alla dessa ...IGEN.  Men även 5-10-15 kg kan kännas på tok för många.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar