Summa sidvisningar

måndag 14 januari 2013

ÄPPLEPAJ och mängder av grabbar!

Försöker hitta nåt bra på Tv i kväll. Men det va inte mycket alls som faller mig i smaken !
Har ett X antal bilder på mail att jobba med så sysselsatt kan jag vara ändå.

Denna dagen gick fort...OCKSÅ!

Blev en kall promenad på morgonen innan vi träffade Sussi och Alice för lite fika på stan.

På eftermiddagen ramlade det in fikasugna grabbar här....Bakade bullar här om dagen och dom försvinner snabbt med några 14-15 åringar i huset. Själv så gjorde jag mig en "Äpplepaj".....funkade bra.

Blev så full i skatt när vi satt runt bordet och fikade, alla grabbar med var sin Iphone som upptar all tid.
Isolde försökte få uppmärksamhet och till slut fick dom lägga ifrån sig dom en stund.
Isidors barnläkare ringde men ska återkomma i morgon, då ska vi få lite besked. Sover "sådär" nattetid ska nog erkännas......funderar och vänder och vrider på allt! Jag är så ofokuserad så jag glömmer allt för tillfället!
Han är så infektionskänslig så hemmet börjar likna en operationssal snart.....

När Johan kom hem tog jag med mig Isolde till gymmet. Hon har frågat så många gånger nu så idag fick det bli. Träningen blir väl inte direkt den mest effektiva med en 3,5 åring runt benen, inget jag heller räknat med . Men jag körde mitt pass så gott det gick.
I morgon har jag gjort 15 dagar av 30.
Ska väga mig och mäta mig på fredag.
Mitt första mål är uppnått nu, känns kul!
Spika mönster, kul sysselsättningar!!!


Äpple i botten

15 gr havregryn + 3 äggvitor +50gr kesella rör ihop och häll över...MYCKET kanel tog jag! Nååååågra små bananbitar över och in i ugen i 200 grader/15 min





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar