Summa sidvisningar

torsdag 3 januari 2013

Tjejdag och Fullt hus!

Tränat klart!
"Mitt" pass blev det idag och i morse några övningar från Kick-starten!
Det går riktigt bra. Känner mig supertaggad och inte lika hungrig så här den trejde dagen. Vätskan släpper nu det märks så tydligt!

Isolde och jag tog en tjej-förmiddag. Först till Anita på gymmet för lite koll för framtiden. Sen fika med Anki och Alicia. Vi hinner aldrig ses.  Jag kan sakna det så! Men väääääldigt roligt när vi väl gör det.
Tiden går fort också. Men vi hann prata av oss lite.

Hon är så fantastisk. Jag tycker verkligen det.....hon är så klok och rolig!

ICA spräckte mitt tidsschema då kassörskan inte kände nån brådska...hon förstod nog inte att mitt behov av mat va stort och att mitt blodsocker slickade golvet. Att jag kände mig i panik så hungrig va jag. Mina 3 timmar hade passerat. Mina "bäbisvanor" ,mat var tredje timma bör hållas för allas skull. På ICA va jag tydligt...inte snäll!
Isolde sa.-Man får inte säga fula ord här!!!!

På eftermiddagen fick vi långväga besök från Borås. Så roligt att ses och in störtar 3 fartfyllda barn så Isolde hade fullt upp.
Vi Sofior har roligt ihop.....grabbarna delar teknikprylsintresset så vi passar varann bra! :o))))

En hel eftermiddag blev det. Nu har vi röjt upp efter chokladbollar,kex  och bus i soffan och jakten på ett par försvunna pyjamasbyxor fortsätter här.

Alla sover...Johan tränar....ENSAM!!!!

Plant läge i soffan!!!
Meya och Isolde och en Ipad...nya sättet att umgås!!


1 kommentar: