Summa sidvisningar

tisdag 1 januari 2013

Jag föll för frestelsen...

Nu handlar det inte om att jag kastat i mig Alladinasken eller ätit 4 skivor Skogaholms bröd. Nä, då jag har nu städat bort julen. Bara granen kvar!!!! Såååå skönt att ha bort allt. Läste på FB om alla som tagit ner sina julsaker och föll för trycket!

Nu ska jag bara hittat nåt fint vårtyg till köket. I år blir det nog färgglatt!!! Haft vitt nu länge....tycker det är dax med lite färg.

Jag är hungrig....riktigt hungrig!
Läste på deras Fb sida alla som skrivit om HUUUUR mycket mat det är och huuuur man får i sig detta. Jag börjar tro att jag fått nåt svält schema....jag har inga problem alls med att äta denna mäng. Jag menar 1500kcl är ju för fasiken INGET!!!!

Men men.....lite lite med grönskaer tror jag.....så jag får fylla ut det lite i morgon!!!

Johan har tränat nu i kväll medans jag lagt barn.

Högen med tvätt är nu inlagd och hemmet städat. Jag känner mig alltid tillfreds då!

På torsdag ser det ut som Johans kompis med familj kommer hit. Så kul!!! 3 härliga barn och Isolde gillar dom alla.


Nu blir det Tv kväll och lite Te!
Jag tror han blir en schlagerkille.....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar