Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

Tidig frukost!

Här blev det tidig frukost idag. Isidor somnade strax efter 18.00 igår, då va han helt slut. Så det är ju inte direkt konstigt att man fick gå upp vid 05.45 heller.
Vi myser lite vid Tv och han äter smörgås....För mig blir det havregrynsgröt med liiite banan och kanel. NÅT till gröten är ett måste...äta den precisi som den är har jag lite svårt för. Hallonen va slut annars funkar det bra. 4 dagar återstår!!! Nu har jag valt att forstätta under veckorna och ta Lördagen som en "fridag". OM det funkar. Jag har kilon kvar och dom ska nu bort också. 3 kilo kvar till alla gravvekilon är väck. Dom ska vi ta under februari!!!!

Idag hoppas vi på att pappan är piggelin. En "pulkdag" är beställd av Isolde. Vi ska ta med fika och tillbringa dagen eller förmiddagen i pulkbacken.


Men först ska jag träna!
I kväll blir det ett pass Easyline för mig om det nu finns plats!

En bra Söndag hoppas vi på!!!

Detta utsatte jag mig för här om dagen.....och det gick bra! Helt fri från sockersug!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar