Summa sidvisningar

söndag 13 januari 2013

Söndag kväll!

Vi sitter i soffan och kollar Tv.
Vi fick en "vuxenkväll" då dom små sover sen 19.
Skönt att kunna äta i lugn och ro i bland.....
Dom va trötta nu i kväll och somnade snabbt.....

Helgen gick fort som vanligt,jag jobbade igår kväll och kom hem vid 22. Då satte vi på Snabba Cash 2. Riktigt bra film trots att jag va dödstrött så lyckades jag hålla mig vaken. Ganska ovanligt....
I morse vid 06.10 så ångrar man sig liiiite att man inte la sig nåt tidigare.

En slapp förmiddag blev det här hemma och jag passade på att städa på morgonen innan vi väckte Johan som fick sovmorgon.

När man är hemma föräldraledig så är det roligt att "komma ut" lite. Göra nåt!!!!
Johan som jobbar på veckorna tycker säkert det är skönt att bara vara hemma. Så man får gå halva vägen var där...idag blev det en tur till Skövde. Vi hade några ärenden dit.  Träffade min syrra med familj där så det blev en snabbfika med dom. Kaffe för mig...
Tycker det går jättebra detta......
Idag har jag gjort fler matlådor. Det underlättar så om allt är klart när hungern sätter in.För den kommer som en "käftsmäll"! Bra med  En låda att värma!!!!
Kanske jag ska variera mig lite i veckan.....Kycklingfärs är såååå gott och smidigt och blir MYCKET mat! Även nötfärs...PERFEKT!

Mamma kom hit och fikade en stund och sen va det träningsdax för mig. La in lite andra övningar idag också. Annars är träningsprogrammet bra! Jobbigt som tusan nu......

I morgon får vi se hur träningen blir.
Ska i alla fall ta en långpromenad på morgonen med 2 barn i vagn!

Annars är denna måndag en dag där vi inte har så mycket att göra. ÖppnaFörskolan har inte startat och inte Kyrkans Barntimmar......så lite så där seg dag!

En ganska trist uppdatering från mig.
Händer inte så mycket mer just nu.....
Söndagshäng i soffan.....frukost intages här idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar