Summa sidvisningar

torsdag 10 januari 2013

Dagens uppdatering....

Idag känner jag mig trött och "råkade" somna till medans Isolde kollade på Tjorven och Isidor sov.
Det bara hände och hörde mig själv snarka till.

Vädret va så trist att jag kunde inte motivera mig till att klä på två barn allt som krävdes denna kalla dag.
Så det blev måla/rita pyssel eftermiddag. Hon har tålamod hon med dessa små pärlor.

Jag har tränat i kväll och blir så glad när jag ser blivande mammor tränar. Det ser så härligt ut!
Nu är Hanna provocerande vacker och mår bra av att träna...en liiiiten kula på magen och slimmad för övrigt. Precis så man önskat man såg ut...men aldrig gjorde!
Hon vill träna så länge det går och det är väl ett bra mål. För mår man bra så funkar det ju.
Tycker det är så glädjande att se!!!!

Jag fick en kommentar i mitt inlägg om min viktresa. Jag va förberedd på detta....och gillar när man tycker till. Jag vet att jag sticker ut hakan ibland men man får tycka vad man vill och det tycker jag är bra. Vissa tycker det är bra med GBP operationer och vissa tycker inte det. Hoppas ingen nu kände sig "trampad" på . Man vet ju med sig själv vilken kategori man tillhör...
Jag vet att det kan höja livsglädjen för många och gnistan att leva igen och få tillbaka sitt liv...jag veeeeet!
Men vad jag än tycker så kommer dom som vill operera sig göra det.....:o))
Bara jag som "tyckt lite".
Det va en stor fotboll syrran....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar