Summa sidvisningar

onsdag 2 januari 2013

Jag hitta den!!

Nu har jag gjort dagens träning + lite bonus. Allt endast med kroppens vikt och det är ju en del ja. Jag kom också för sent hem så Johans träningskompis kom till mig på gymet och körde hem mig. Blev sittandes i den sociala hörnan lite....:o)))
Men nu är han oxå klar och vi får lite vuxentid, kanske en film i kväll. Alvin & Gänget på 4;an.....va i hela friden!!!???

Vi har varit på KSS med Isidor och tagit prover....Isolde och Johan badade efter. Isidor sov och vi gick på stan och tog sen en promenad på 30 minuter.
Hittade tröjan jag ville ha..
Så snygg och passar till ALLT. EN träningströja och ett set till Isidor på Polarn &Pyret.

En "kik" på MIO gav mig köphysteri. Alltid drabbar det mig denna tid när julen är ute och man vill ha in vår och nytt.
En snygg soffa och ett nytt köksbord vore trevligt. Johan röstar på en ny säng...kanske är klokare!!!!

Dag 2 av mina 30 dagar är gjorda och idag är jag inte lika panikhungrig alls. Idag känns det bra!
Jag åt min matlåda i bilen...nöden har ingen lag.
Problemet är att när man vaknar kl 04.45 som idag och ska äta var tredje timma så blir det lite knivigt va....Man har lixom ätit upp maten för tidigt! Men det går även det!

Nu ska jag fixa lite inför Me&I starten.....
Så ni kan börja boka in mig!!!!



2 kommentarer:

  1. Wiihoooo vilken kalasfin tröja! Var hitta du den?
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Den r köpt på La Rami i Skövde 599kr!!!!

    SvaraRadera