Summa sidvisningar

torsdag 24 januari 2013

Med näsan strax över ytan!

Som om det inte vore nog med provsvar,frågetecken, kolhydratsbrist , träningsvärk och kyla...så toppar vi detta med magsjuka på dom små barnen. Isolde började igår efter gympan med en vällingspya....men vi tänkte inte så mycket på det...sen en gång vid tolv. Inget mer sen....Isidor spydde i morse vid 06.00...men inget mer! Kanske en lindrig form,hoppas vi på!!!
Lite detta jag nästan väntat på för det verkar "gå" överallt.

Johan känner sig "konstig" oxå. Jag är piggelin.
Kl 07.00 va jag igång att "sanera" huset. Då ska ni veta att jag är framme med sprit,vim....skurar,vädrar,byter i sängar,handdukar...spritar handtag till diverse dörrar...disktrasor byts,flaskor och nappar kokas...jag spritar mig upp till armbågen. ALLT för att minimera spridning. Troligen hjälper det inte så mycket...får man det så får man det. Men vitpeppar har jag glömt!!!!!

Tvättmaskinen går på högvarv.

Men troligen är det nu över kanske!

Vi hade vår enda lediga dag ihop i dag. Kanske vi hade tänkt oss nåt roligare då onkologerna beslutat att Isidor inte ska va "isolerad" mer utan nu ska han vara med precis  som alla andra barn. Hade tänkt gå på Babysången men det blir fler gånger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar