Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

Året har snart gått!

Oändligt glad att jag/vi inte står i startgroparna för dagisinskolning än. Vi ska skola in i augusti och det känns så bra.  Jag är gärna hemma länge, tycker det är ett enkelt val....känns som jag "missat" lite av tiden med Isidor, har varit så mycket kring honom . Dagis ger mig alltid lite "ångest", nån annan ska ta hand om det bästa man har! När dom sen är större, som i Isoldes ålder är det inget. Men där vid 1-1,5 år...dom ÄR små då!!!!!!
Men dessa dagisväskor,snoriga näsor och små krampaktiga  fingrar runt kragen på en och panikskrik i fönstret som förföljer mig hela dan  längtar jag inte till alls! Stå där och vinka och lämna det bästa man har!!!!!!
Nu är jag ju inne och jobbar lite då och då så det känns bra. Tror det är toppen att göra båda delar om man har möjlighet!

Men fort har det gått och snart ska vi fira en 1 åring!
Han fick ju den förtjusande födelsedagen 14 Februari!!!

Alltid nåt speciellt med 1års kalas och tårtätande!

En bilbana blir det väl i år om pappan får bestämma!
Behövs inga fler leksaker i detta hus, vi får knappast plats som det är.
Kläder behövs inte heller....

Men kläder är alltid roligt!
Som detta jag hittade på  oii


NOVA STAR, dom bästa jeansen som finns enligt mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar