Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

Inga ursäkter!

Ganska skönt att natta Isolde och ligga kvar hos henne, hon är så varm och go.
MEN idag va det kvällsträning. DAG NR 7.
Så blev det...50 minuter tar passet ca.
Jag gillar ju som bekant inte "vinka hejdå" i onödan. Ska man jobba eller andra "måste" saker tycker jag inte det är något alls. Men att vinka Hejdå för träning varje dag VILL jag inte. Därför väljer jag att träna när dom lagt sig ibland.

Nu har jag hunnit duscha och ska kolla Mästerkocken!
Matprogram finns det i mängder för oss nu!!!

Anki och Noel har varit här på fika idag. Alltid lika trevligt!
Vi tog oss sen ut en stund...en skön kort promenad.
Tänk vad lite luft kan göra med oss.

Tycker vi varit ute alldeles för lite i höst och vinter.
Nu börjar det bli dax för långpromenader igen känner jag.
Kanske får bli en sväng i morgon efter dagislämningen.



NOEL vet  hur det går till...med ett stadigt grepp runt nacken!!!!!

Tulpaner av ANKI.....Känns våååååår!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar