Summa sidvisningar

torsdag 17 januari 2013

Jag borde skämmas!

Trots att jag är "förldraledig" så kan jag ibland stressa upp mig över saker jag borde gjort...ska göra....vill göra. Förväntningar på mig själv när jag "går hemma"....jag borde hinna såååååå mycket ju  , saker jag "lovat", saker jag planerat!
Nu är det inga stora saker så allt löser sig. Men Ni förstår kanske....
Igår fick jag mig ett uppvaknande ska Ni veta!
Lisa kom förbi på kvällen,med andan i halsen.....jobbat flera dygn,sjuka barn,määäängder med saker på agendan. Johan och jag tittade storögt  på henne och bad henne slå ner på tempot. Vi själva fick nästan utmattningssymtom av att bara höra!!!!
Jag skämdes lite,mest inför mig själv. Där satt jag i soffan med datorn i knät och hemmet städat,barn i säng och "jobbade" lite med me&i...och kände mig stressad.
Men jag har andra saker i mitt liv som inte Lisa har att orao mig över,lägga energi på .....planera mm.

Galet "Skilda Världar"!!

DÄRFÖR lägger jag mig nu i soffan när Isidor sover och läser lite. Han har tagit prover och vi blir trötta båda två efter!
Här snöar det igen, det ljusar upp och blir fantastiskt fint!

Tror det får bli Biblo för oss i eftermiddag!!
Lite nya böcker och böcker som ska lämnas tillbaka!
Lite mammalyx är jag värd!!!!

RUSKIGT snygg mamma-kropp på Perelli!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar