Summa sidvisningar

tisdag 8 januari 2013

"Häxan Surtant" får ett frispel!

Jag har glasögon idag då mina linser tog slut. Ser själv vem jag liknar... "Häxan surtant". Idag verkar det varit en passande roll jag tagit!
Jag vet inte huuuuur många glas vatten,saft mm som Isolde slår ut över bordet VARJE dag...idag även på Familjecentralen när vi va på vägning!
Nu finns inte längre nån duk på köksbordet!
Lite stressad och hungrig gav det mig ett utbrott idag!
Då va det glas Nr 2 på 10 minuter....Ghaaaaa!!!

Cyklade till träningen idag och fick vårkänslor trots att jag frös om händerna så dom vitnade.
Idag hann jag några övningar innan spinningen och några efter!
Flyter på bra det här!
Säger inte att det är "Tjohoooo" hela tiden, men det hade jag inte räknat med. Men sötsuget är väck och hungern hanterbar!
Midjemåttet är kontrollerat!
Tänker inte avslöja något alls förrän mina 30 dagar gått...:o))

Isidor har nu lämnat sina rutiner.....somnar inte inne längre i sin säng. Nu ska det sovas i vagnen...och då bara 1 timma ca. Han som sovit så bra och länge.....Skiiit!

När jag hämtat Isolde på dagis va det vägdax för Isidor. Många skulle kolla "julvikten" på sina små je hörn!, själv satt jag och funderade på om Isidor skulle bada i Ytsprit efter...det hostades och snorades i varje hörn.2 timmar senare va vi på väg hem med en gosse på 8.240!!!
Han är inte släkt med Karelin precis... han vägde ju 6.8 kg vid födseln. Tänker ibland på hans mor...om hon nu överlevde!!!!

Min mamma kom hit en stund och Isolde fick följa med henne hem en stund.

Vardagen tar på allas krafter.....Isolde såg ut som ett lik här av trötthet...Isidor gapade så jag jag fick sätta honom i badet för att "roa" en stund...mamman ...ja,hon liknar Häxan Surtant och är så trött så blå ringar börjar ta form UNDER glasögonen!
Idag SKA jag i säng snart!
Igår blev det för sent...igen!!
Goa mysiga ISIDOR!






Köksbordet....nu är allt samlat !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar