Summa sidvisningar

tisdag 22 januari 2013

Godmorgon.....

Morgonfix efter en ganska vaken strul natt.....han sover bra annars. Men inte i natt!f!
Dagis idag, vi väntar här nu....blir en lång väntan när man vaknar tidigt.
Jag är mer död än levande...

Vi ska till LAB idag och ta veckans prover. Blir alltid lite stressad......
Vi hoppas det vänder nu...
Helt klart lite oro i vårt läger.
Jag känner mig ibland helt slut av oro. Känns som jag vill stunta i ALLT som inte rör Isidor och oss....tycker inte så mycket är roligt för tillfället. Många förstår men inte riktigt alla....

Lite som att livet hamnat i "PAUS" läge....

I kväll blir det träning för mig. Spinning blir cardio träning för dagen.

Ska ge mig av till Skövde efter provtagningen...ska bara in på Team Sportia och då får Isidor hänga i bärselen...

Ha en bra dag!
GODMORGON!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar