Summa sidvisningar

måndag 28 januari 2013

Livspuzzel

Precis kollat på familjen Annorlunda. Som alltid gör det mig en aning stressad. Samtidigt som det är så hjärtligt och kärleksfullt. Snacka om att ha barnen i CENTRUM.....och kärleken till dom.
Jag tycker jag har nog att få ihop vårt livspuzzel här. Undra när vår stress kom ...jag menar min mamma tror jag aldrig kände den där stressen som jag gör i bland.OCH då är jag ändå föräldraledig!!!
Man vill hinna så mycket,bilder på fint upplagda kuddar och glada barn i sägen stressar mig...Jag vill vara den BÄSTA frun,snygg,het .... och fit,.....en god vän som alltid finns där...laga mat från grunden....ha ordning i varje låda...en bra mamma...en mamma som ställer upp i vått och torrt....en lekfull mamma en skojig mamma.....en bra kollega....en rolig person som alla tycker om. Nu överdriver jag så klart men ni kanske förstår. Idagsläget uppnår jag nog inte en 15%....haha!

Hur är det möjligt att vi ställer dessa krav på oss själva.....
OCH jag kan ju omöjligt vara ensam om dessa känslor som dyker upp.

Nu känner jag mig ganska trygg i mig själv och vet väl någonstans att det finns en gräns för alla....

Jag har i alla fall inte hudcancer!!!!
En stor sten föll....man vet ju aldrig!

I bilen till Falköping spelade jag Darin högt ...och på vägen hem tog jag en tur till ÖB för lite egen tid.

Isolde är inne i en mammigperiod...jag har henne PÅ mig större delen av dagen. :o)))

Kollat igenom ALLt inför me&i premiären och tränat.
Idag blev det styrka och spinning.

NU är det 2 dagar kvar...två ynka dagar!!!!

Idag har Isolde gjort ljus på barntimmarna...målat med tvål och färg på dom! Så nöjd!!!!

Isidor han skrattar mest.....

Somnade i soffan i kväll.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar