Summa sidvisningar

onsdag 23 januari 2013

Växlar upp!!!

7 dagar kvar har VI nu!!!
Jag ökar på lite cardioträning .....
Kroppen ber om vila nu.....det är tydligt hos mig. Värker lite här och där. Men annars....STABILT!
Vet inte om jag vågar lägga ut före och efter bilder sen....Huamej!
Vi får se!!!!

Igår kväll satt jag i telefonkonferans ...låter så fint! Jag har nu lärt mig ordersystem och intranät. Kan säga att det mräks ganska väl att man inte ansträngt sig så i skallen det senaste året....mer än räknat vällingpulver mått och reps på gymmet. Heller inte suttit och lyssnat i 1,5 timma.
Borde kanske läsa nåt......nåt vettigt...inte bara Bloggar och Aftonbladet..haha!

Kände mig ganska korkad när jag inte förstod,men det visade sig sen att vi va fler som inte gjorde det. Vi är alla småbarnsmammor.
Nu är leveransen av provkollektionen på väg till mig.
Guuuud,så kul!!!!!!

Kall morgon hos oss. Höll på att tappa andan av kyla när vi gick till dagis idag. Snabbt hem igen och Isidor sover i sin säng nu. Lämpligt för jag hann träna!!!

Ringde även och "tjuvkolla" hans prover från igår. Tyvärr inga strålande resultat denna gång heller....men nååååååågot,pytte bättre. Vi hade heller inte räknat med annat så det är okej. Vi går i "ovisshet", den värsta av känslor tycker jag. Vi VILL nu ha reda på VAD det ÄR!
Men det dröjer nog,många led kvar att gå.

Så vi får nöja oss med hemmet även denna vecka.

Johan fick en viktväst av mig i julklapp....Han har aldrig använt den men jag testade här om dagen. det va 10 kg extra det och det KÄNNS!!!!!



1 kommentar:

  1. Klart vi vill se före o efterbilder. Så spännande! kram

    SvaraRadera