Summa sidvisningar

torsdag 17 januari 2013

Snygga till TROLLMOR!!!!

I morgon ska Isolde och jag klippa oss hos GELA!
Jag ser ut som "skit" i håret. Har ingen färg alls på håret och mina silverstrån lyser som stoppljus. Det är risigt och riktigt fult!
Idag är hela jag ganska.....mindre vacker!
Förstår inte vad som hänt?!
Men jag får börja någonstans och då får jag väl ta håret!
Just i detta NU vill jag va superblond och en kort page!!!!
Det är så förbaskat snygg....men snart vill jag ha jättemörkt,långt...eller nåt annat!!!!!

Kanske bara är VINTER-glåmig och sliten!!!!

Blek är jag också....men det kan jag råda bot på med min BUS. Men den luktar så illa så min man flyr!!!!!

Trollmor!!!!!

Nåt som har betydligt mer färg i sig är min mat....Såna härliga färger!!!! OCH gott...KYCKLINGFÄRS är suveränt bra och gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar