Summa sidvisningar

lördag 19 januari 2013

Snoppchock och rådjur!

Nu har vi lagt småttingarna. Den store sonen kom just hem. Blir så nervös när han är ute på vägarna och han är dödstrött på mitt tjat om att köra försiktigt. Men är man 18 år verkar man tro att man är odödlig.
Tog mig en sväng till Hem&Hobby idag. Jag har kvar mina julgardiner än...känns dax att byta nu. In med lite ljust och vårigt trots -12 grader ute.
Hittade vad jag sökte men nu ska det sys också.
Tänkte jag kunde muta min man, tror han kan det faktiskt!

Blev så klart en hel del annat också.

På vägen hem fick jag uppleva nåt annorlunda....först 2 st rådjur som stod mitt i vägen och bara tittade. Jag fick stanna bilen! Så fina dom är.....
Åker vidare sen och då får jag se en man...med hela "dingelidongen"...han måste varit ruskigt kissnödig. Själv hör jag min röst -Näää,guuuud så otäckt!!!!!
Jag är en gammal tant...jag insåg det!
Jag klarar inte av sånt längre...tror jag rodnande oxå.

Sen kunde jag inte släppa detta och funderade lite över varför man inte går mot diket och kissar...i stället för precis vid vägkanten. Kanske va det panik....stackarn!!!
Kan inte släppa detta riktigt....

Hämtade upp min mamma och åkte hem till oss för Lördagsfika!
Jag nöjde mig med apelsin och keso!!!

I kväll blev det hamburgare här.

Nu ska vi kolla film...om vi hittar nåt.
Fira med lite gurka att Isidor varit nästan feberfri en hel dag......nästan!!!!

Dagens LUNCH

Kvälls-burgare med chilidressing (kesella)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar