Summa sidvisningar

lördag 19 januari 2013

Go Go Go....

Dag  18!

Träningen gjord. Idag fick jag med min fina vän på träningen!
Efter en stund på löpbandet utbrast hon - NU får jag snart lägga urinblåsan i korgen här....
Jo tack vi har många barn var....jag ligger ett före henne dock!
Tunga övningar nu...jag är helt slut!

Jag förstår nu att min Blogg är länkad från WOS sida då jag igår hade närmare 2000 visningar.
Blir nästan nervös...men så kul!

Jag ska nu dom sista dagarna försöka skriva en hel del om vägen kvar nu.

Det har gått bra tycker jag.
DET enda jag är lite sugen på är...EN SEMLA!



Min frukost består av havregrynsgröt och där är variationen NOLL. Tycker jag står mig bra på det...och till första mellis en smothiie. Ingen större variation där heller!!!!
Vill till och hitta nåt som man faktsikt tycker om....inte behöva sitta och "pina" i sig saker man inte gillar! Det vore trist och jobbigt!

På eftermiddags mellis så varvar jag lite mellan keso och apelsin och keso och hallon. Keso och apelsin är en höjdare!!!

Finns ju massor av roliga och bra saker att göra!


Nu ska jag hitta på nåt med min något rastlösa dotter.

Vi har det rörigt i vårt liv just nu. Isidors prover va nu ännu sämre vilket gör oss nästan förlamade av oro. Feber ska han inte få nu....då måste vi till barnavdelningen direkt. Så denna feber stress gör oss nästan galna här!
Jag tänker inte dela med mig så mycket mer om Isidor har jag bestämt....Vi är i goda händer och ber till högre makter att det ska gå bra!

Vår älskade PRINS!!!!!

VÄLKOMNA hit Ni nya läsare.

Mammaliv,träning,mat...glädje....gnäll...och lite annat!!!!


2 kommentarer:

  1. Jädrans vad du är duktig med träningen och maten!! Jag är imponerad och blir väldigt i spirerad när jag läser din blogg! För det gör jag var dag numer..svårt att slita sig;-) Måste vara så himla jobbigt när Isidor inte är riktigt bra. Håller tummarna för att allt blir bra NU! Kram till dig!
    Angelica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen kanon!!!!! Kul att jag kan inspirera dig!!!!! KRAm

      Radera