Summa sidvisningar

lördag 12 januari 2013

Jobblördag och matlagning!

Morgonpigga barn och trötta föräldrar!
Hann med mitt träningspass innan kl va 8.30, det är väl en fördel med att vakna tidigt.
Skönt när det är gjort och man inte behöver ha det över sig......Morgonträning funkar bra för mig!
En pulktur och en sovandes Isidor i vagnen.
Härlig start på lördagen!

Jag har fixat 5 matlådor till kommande vecka.
Inte ett gram extra har åkt in i min mun dessa 12 dagar. Träningen har skötts till punkt och pricka ....Jag är jättenöjd så här långt!
X antal kilo ner och minus i midjan!

Isoldes lördagsgodis lockar inte alls....inte heller fikat i frysen.
Bara det är skönt.

Isolde leker frisör med mig just nu och jag likanr ett penntroll känner jag....nåååååågra spännen här och där. Isidor ställer sig upp och börjar släppa...11 månader den 14 jan. Inte klokt!!!
Händer mycket i hans utveckling nu.
Han är ju nästan isolerad här hemma nu men ska komma ut 1 gång om dagen i alla fall.


I kväll ska jag jobba så här hemma får det vara Lördagsmys utan mig. Ska bli kul att träffa mina kollergor lite.

Kycklingfärs och potatis...

Isoldes nya tröja hon köpte sig igår.....hon är så nöjd! Mamma oxå....det kunde blivit nåt betydligt värre om hon valde själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar