Summa sidvisningar

onsdag 30 januari 2013

Sista RYCKET!!!

29/30 träningspass är gjorda...missade i lördags då jag inte va helt kry. Men tagit igen det vid andra tillfällen då jag kört dubbla pass. Allt är mätt/vägt och kontrollerat....står det 150g så har det varit 150g...inte 144 eller 158.

Jag är så gryyyyymt stolt över mig själv att jag fixat detta. Vi har haft så mycket annat i fokus med Isidor så jag va tveksam på om jag skulle orka "bry" mig om nåt annat än honom.
Men med minutiös planering..hemmaträning när tiden är knapp....matlådor i frysen och kesella i mängder i kylen så har det gått GALANT!!!!

I morgon bitti så ska jag presentera mitt resultat för ER!
Hur många kilo....hur många cm och pulsslags-vinning!!!!

Jag ska alltså väga in mig i morgon bitti!!!

Igår va vi i Borås hela dan. en jätterolig liten utflykt. Isolde tog ledigt från dagis och vi gick lite i affärer....åkte till Johans föräldrar och fika och va hemma vid 18.30.
Trötta barn och stressad mor...hade inte märkt upp alla me&i kläder.....men jag hann. Kl 20.30 satt jag i 2 timmars telefonkonferans!

IDAG släpps den nya kollektionen och det finns mycket fint....finns massor av vuxenplagg som jag vill ha!
Barnkläderna är ju alltid BEDÅRANDE:
I år är PUSSGRODAN i fokus...den är så söt!
Men även "Svampar"....min favvo!!!

Så i morgon VISAS hela  kollektionen upp på Babysången!
Kolla in hemsidan HÄR





2 kommentarer:

  1. Åh kan du inte komma även till sångstunden på fredagarna??!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Ska se vad vi kan ordna!!!!!

    SvaraRadera