Summa sidvisningar

lördag 26 januari 2013

Lek och Ingen fest!

Inte så mycket händer här hos oss. Johan är risig än.....men betydligt bättre. Han drabbas alltid så hårt vid magsjukor!!
Tog med Isolde idag till Stellas Lekland,men även jag kände mig konstig väl på plats.
I kväll va det fest egentligen, Lisa och Petters fest....jag tänkte åka själv när Johan är risig men vi fick lämna återbud.
Nu verkar det inte bli nåt mer för min del,jag är pigg igen men valde att inte träna idag. DET är också lite "surt".

Mycket Tv-slapp just och jag har ägnat mig åt att märka upp alla 84 plaggen på stången.
Provat lite av kläderna och Isolde har mannekängat oxå.  Allt sitter bra på en 3,5 åring!

Tyvärr inte så mycket mer att dela med mig av. Vi är lite "off" här på vår gata i stan.

Nu står det ostbågar på bordet......inget för mig alltså!
Lite trist på lördagarna tycker jag. Längtar efter lite Lördgasmys (läs Tacopaj)

Nu har jag inte många dagar kvar, så gryyyymt stolt över mig själv. Så jäkla bra det gått!

I morgon ska vi köra igen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar