Summa sidvisningar

tisdag 1 oktober 2013

Med fingervantar och och mössa!

Idag fick vi klä oss i full vintermundering ...nästan! I alla fall vantar och tjockare jacka.
Så härligt nu med den friska luften och så lite sol på det. Fantastiskt!

Jag ska till skolan snart. Ska läsa på lite till om Upplysningen här hemma först. Jag tycker inte det är speciellt intressant faktiskt!
Jag är inte intresserad helt enkelt!
Svårlästa saker som kräver full fokus när man läser.

Va tvungen att kolla in dagisfotot som kommit på dom små. Dom blev fina och det verkar varit en duktig fotograf i år. Så söta på gruppbilden. Isidor ser ut som en liten "fläck" på gruppbilden...lille gubben!!!

Om man bokar sin Me&i träff med mig under dagen idag (alltså bara bokar) så får man en extra gåva ,ex fint förkläde!
Så sitter Du och är sugen så kan man boka under dagen idag!!!

Jag har sån gräslig träningsvärk i rumpan och baksida lår så jag har problem med "toasittning" idag.  Jag som ska köra Cross Fit i slutet av veckan...må den lugna sig! Den sitter gärna i ett par dagar hos mig!!!

Dax för mig att söka till Högskolan nu snart. Jag vet vad jag söker som första val men inte sen.....Jag ber till de högre makterna att jag kommer in!!!
Det svänger hela tiden och då och då är jag inne på att heeeeelt byta bana från "vårdsvängen".
Hälsa och kost är mitt stora intresse...men SKA jag jobba med det!?!?!
Hur ser det ut med jobb???
Vi får se vad det blir helt enkelt. Finns så mycket roligt att söka.









2 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder du tar!! och vilka otroligt fina tröjor barnen har på bilderna! Var är de i från?

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK så glad du gör mig! Tröjorna är "ärv" tröjor. Eller Isoldes är från Ullared kom jag på....

      Radera