Summa sidvisningar

lördag 26 oktober 2013

Bland mina värre dagar.....

Jag fryser....jag svettas...ont i ryggen så jag kan knappast sitta...ont i magen så jag kan inte gå. Jag är ruskigt risig och har sovit konstant sen jag kom hem kl 17.
Idag har jag trots skyhög feber tagit mig igenom högskoleprovet . Höll på att tuppa av både på toa och när vi åt.
Men att bryta ett högskoleprov...går inte!!!!!!
Så jag fick ta mig igenom det.....va inget att välja på.
Men att som vuxen ha över 39graders feber är ju gräsligt.
I morgon blir det akuten när jag vaknat....kan inte sitta där i kväll. Orkar inte ens det.
Högskoleprovet va tufft. Hade inte räknat med nåt annat.
Nu är det gjort...men inte rättat.
Får ta det i morgon.
Nu ska jag byta sida på kroppen i soffan.....10 min sen måste jag ändra läge.
Familjens piggaste....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar