Summa sidvisningar

onsdag 30 oktober 2013

Lång dag,fullt hus!

Jag har haft en lång dag och är nu så trött att jag hänger knappast ihop.
Jag har redigerat bilder 1 timma nu men orkar inte mer nu.
Haft 4 så superfina barn här på förmiddagen. Blev fina bilder. Minnet i datorn tog slut nu.får rensa lite.

Efter dagishämtning så kom ett helt tjejgäng hit. Så mysigt att sitta ner och prata....Isolde lekte med Vera och Isidor så nöjd över att få vara med.
Sen va det gympadax. Idag fick jag vara med henne. Känner så igen mig i detta. Så hemskt jag alltid tyckte det va att va ensam..på såväl gympa, Kyrkans barntimmar och dagis. Hon brukar fixa sånt här galant med det sista nu har det vänt lite.

Här hemma hade Johan haft Eddie,Johan och Frida här på besök.

I morgon har vi en ledig dag. Jag ligger i fas med pluggandet...men har matteprov nästa vecka. Det får väl lösa sig!

På fredag startar jag upp min träning. Om jag längtar??? Kanske lite då.....haha
Dessa fina tjejer+ en kille gjorde mig sällskap en stund idag. Så fina så man nästan tappar andan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar