Summa sidvisningar

lördag 19 oktober 2013

Riktigt 100....

Igår kväll snarkade vi i kapp i soffan här...jag snarkar INTE men...
Vi va helt färdiga här. Så när jag sovit si sådär 2 timmar i soffan piggnade jag till (därför mitt sena sms Anki).
Typiskt när man väl tvättat sig och borstat tänderna så piggnar man till.

Morgonpigga barn , vi gav pappan sovmorgon!

Efter "långfrulle" satte jag mig på cykeln mot gymmet. Dååååå vaknade jag till...det va iskallt!!!!
Idag körde jag en ny grej...för mig! Började med 1,5 km km löpning på bandet...sen körde jag 3 övningar. 100 rep på varje (inte i följd,så klart...haha) ca 15-20 åt gången.....liiiiite lite vila och sen köra igen , bara kroppen som tyngd. Min stadiga kropp räcker gott å väl..... Idag körde jag upphopp på låg bänk (box jump), , hopprep och en magövning. Uthållighet tränas ordentligt...och explosivitet. Jag blir lätt uttråkad och 100 st är förbaskat mycket...men delar man upp det lite så gick det.

Sen lämnade vi Isolde hos mormor och åkte till Skövde. Johan körde Cross fit och Isidor och jag gjorde stan. Jag hade förväntat mig en sovande son i ca 2, 5 timma. Det brukar han sova....10 minuter blev det idag!!!!
Men mysigt att strosa omkring med bara "en vilja" med sig.

Vi hämtade upp en glad Isolde som blivit bortskämd hos mormor.

Idag har vi lagt barn tidigt...stängt av Tv....lagat mat och haft "vuxenkväll". Sååååå viktigt...så mysigt!!!

Nu blir det film hos oss....lite piggare denna kväll!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar