Summa sidvisningar

torsdag 31 oktober 2013

En tjej!

Jag brukar "skylla" mina klädinköp på att jag bara har EN tjej.
Man kan tycka vad man vill,det är fritt...men det finns sååååå mycket gulligt till tjejer så jag nästan smäller av. Jag kan inte låta bli.
Det finns massor av fint till liten kille också....men vad händer sen....efter stl 86 så känns det som jag går tillbaka 10 år i tiden och det är fortfarande beige chinos....jag tycker det är trist!
Men å andra sidan...vad ska man göra....???
Vad ska man klä dom i???


Minns grabbarna... 3 pojkar! Randigt, bilar på magen, blå...röda...gröna....chinos...jeans. Svart med eld....huamjej! Men jag vet att barn gillar det så visst fick dom det dom också önska där...
Idag är det andra märken som gäller.

Men kolla in detta !
Men när i hela friden ska jag klä henne i detta!!!!

Kläder från DOLLY by Le Petit Tom 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar