Summa sidvisningar

torsdag 31 oktober 2013

Så här på kvällskvisten!

Hela Sverige bakar på Tv. Det enda jag ser på Tv nu mer. Underbart mysigt program!!
Vi har haft en bra dag.
Jag blev sittandes med en hel hög av tavlor som skulle monteras. Johan hjälpte till och hela hemmet såg ut som en fabrik...Fick ett snabbt besök av Katrine. Hon fick inte med sig några tavlor hem den vändan.

Frisk luft kan man inte få för mycket av resonerar jag men sååååå kallt det blev i lekparken. Vi hämtade cykelvagnen och åkte till stan för en fika i stället. Isolde valde en Pumpa-bakelse...hon åt ju inte mycket så det blev mycket kvar  till slaskhinkarna idag.

Framåt eftermiddagen hämtade vi upp kusin Vera och hoppade i plurret i badhuset.
Inte mycket folk och varmt och skönt. I perioder är vi super-bra på att ta tillvara vårt badhus...sen glömmer vi av det i perioder.
Mysigt att bada tycker jag....ALLA mina barn har varit riktiga vattendjur.

Sen lånade vi med oss Vera hem. Hon är så enkel att ha denna tjej...så gullig!
Dom leker så bra,är så enkelt då. När man inte behöver lägga sig och styra upp hela tiden.

Jag har mellan varven tagit fram lite matteböcker....och min Dr Glas. Svårt att motivera mig denna vecka.
Nya tag nästa vecka!!!!
Jag hinner...jag fixar det...det går bra.....
In i mål nu bara...huvudet först...!!!!!

Helgen består av lite allt möjligt. John jobbar dock men vi andra har lite planer.....

Min kropp har fått vila hela veckan, jätteskönt och säkert nåt den behövde. Träna hinner jag,motivation har jag....ingen stor sak. Det har varit skit-skönt att bara låta kroppen bestämma...vila och lugn!
Nyttigt tror jag!!!
Älskade underbara ungen min. Du är så fantastiskt klok...

Tavlor står klara för leverans.....

Underhållning!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar